Bewaar alle gegevens van je klanten en leveranciers op één plek. Zo beheer je de contact-, adres- en bankgegevens van bedrijven en personen. Daarnaast kun je notities, contactmomenten en gespreksverslagen opslaan op een klant of leverancier. Zo vergeet je nooit meer wat je hebt afgesproken, want je kunt het altijd terugzien!
Klanten en leveranciers beheren

Eén plek voor al je klantgegevens van zakelijke en particuliere klanten
Je hoeft niet meer te Googelen naar de contactgegevens of het adres van je klanten. Van naam tot telefoonnummer, je beheert al je klantgegevens in één overzicht. Of je nu werkt voor zakelijke of particuliere klanten, het kan allebei. De gegevens van deze klanten sla je gescheiden op als bedrijven en personen, zo hou je zakelijke en particuliere klanten gescheiden!

Leg de afspraken die je met klanten en leveranciers maakt vast
Je hebt één van je klanten gesproken via de telefoon, dan maak je daar “even” een contactmoment van. In dat contactmoment leg je vast met wie je hebt gesproken en wat je hebt afgesproken. Zo vind je gemaakte afspraken altijd terug op het bedrijf en/of op de persoon. Heb je een afspraak gehad met een klant? Dan maak je daarvan een gespreksverslag, je kunt dan meteen aangeven waar het gesprek was en wie er bij het gesprek aanwezig waren.

Offertes, facturen en urenregistraties zijn inzichtelijk per klant
Heb jij een offerte of factuur naar een klant gestuurd, of heb je uren geboekt op een relatie? Dan vind je deze terug onder je klant. Er wordt bijgehouden op welke datum en tijd je wat hebt verstuurd en naar wie dit toe is gegaan. Alle data die je op een klant of leverancier registreert is altijd op de relatiekaart terug te vinden.
