Klanten beheer systeem

Als ZZP’er of eigenaar van een eenmanszaak wil je de gegevens van je klanten beheren in een klanten beheer systeem. Zo is het voor jou eenvoudig om de gegevens van je klanten te beheren in één online systeem.

Klanten beheren

Een klanten beheer systeem gebruik je voor het beheren van je klanten. Zo beheer jij de contact- en adresgegevens van je klanten op één centrale plek. Klanten kunnen particulieren of bedrijven zijn, maar een bedrijf kan ook contactpersonen hebben die je weer kunt voorzien van afwijkende contact- en adresgegevens. Of je nu werkt voor particuliere- of zakelijke klanten, je beheert de gegevens met een klanten beheer systeem zoals Clientbox.

Contactmomenten

Naast de contactgegevens die je wilt beheren van je klanten, leg je ook de contactmomenten die je met je klanten hebt vast in het klanten beheer systeem. Zo weet je precies welke afspraken je wanneer én met wie je hebt gemaakt. Je kunt niet alleen de klant selecteren waarmee je op dat moment contact mee hebt gehad, maar ook de datum, de tijd én via welk kanaal je contact hebt gehad. Denk bijvoorbeeld aan Whatsapp, Messenger of gewoon via de telefoon.

Gespreksverslagen

Ga je op bezoek bij een klant? Grote kans dat je na je bezoek een gespreksverslag maakt van de dingen die jullie besproken hebben. Dat gespreksverslag sla je eenvoudig op in het klanten beheer systeem. Je kunt hier meteen de locatie bij vermelden en deelnemers aan koppelen. Die laatste is handig als jij met meer dan één persoon van een bedrijf een gesprek hebt. Zo zie je in het klanten beheer systeem altijd terug wanneer en met wie je het gesprek hebt gevoerd en wat jullie besproken of afgesproken hebben!

Hulp nodig of een vraag?

Wil je meer weten over CRM voor ZZP’ers en eenmanszaken of heb je een andere vraag?

Start jouw gratis
proefperiode van 14 dagen

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Liever eerst een rondleiding door Clientbox? Plan een demo

Vragen? Stuur ons een bericht