Een ticketsysteem gebruik je om binnenkomende vragen van klanten, over meerdere communicatiekanalen, op één locatie op te slaan. Een ticketsysteem is dan de geschikte tool om te gebruiken voor het stroomlijnen van deze communicatie voor jouw salesafdeling, klantenservice of supportafdeling. We hebben handige artikelen over ticketsystemen voor je op een rijtje gezet. Heb je vragen? Stel ze gerust.
Ticketsystemen voor MKB’ers
Een ticketsysteem gebruiken
Wil je weten of het gebruik van een ticketsysteem voor jou interessant is, of ben jij concreet op zoek naar een ticketsysteem om al je inkomende communicatie centraal op te slaan? Dan biedt Clientbox een antwoord en een oplossing! Je leest er alles over in het artikel “Een ticketsysteem gebruiken.”
Ticketsysteem voor je klantenservice
Wil jij meer informatie over de inzet van een ticketsysteem voor je klantenservice of ben je concreet op zoek naar een oplossing om een ticketsysteem te implementeren bij je klantenservice? Je leest er alles over in het artikel “Ticketsysteem voor je klantenservice.”
Ticketsysteem ICT
In de ICT sector is de kans groot dat je te maken krijgt met verschillende support vragen en aanvragen. Als die inkomende vragen wil je natuurlijk centraal opslaan, het liefst in een ticketsysteem. Dan biedt Clientbox een oplossing! Je leest er alles over in het artikel “Ticketsysteem ICT.”