Wat houdt relatiebeheer software in?
Binnen het relatiebeheer programma in Clientbox sla je alle gegevens op van je klanten, leveranciers of andere relaties. Een telefoonnummer, adres, bankgegevens en andere zaken kan je overzichtelijk opslaan. Als je dan een keer die gegevens nodig hebt, heb je ze met een simpele zoekopdracht al voor je. Je begrijpt het, een relatiebeheer software werkt ontzettend makkelijk en efficiënt.
Relatiebeheer voor goede relaties
We schreven eerder al dat je je relaties kan onderhouden middels goed relatiebeheer. Dat komt omdat je in ons relatiebeheer programma Clientbox veel meer kan documenteren dan alleen basisgegevens. Denk aan afspraken, contactmomenten en actiepunten. Zo weet je altijd wat er eerder is besproken én afgesproken. Nog een handige bijkomstigheid; als jij afwezig bent en je collega wordt ergens over gebeld, kan je collega altijd de gespreksverslagen terugvinden en de klant verder helpen.
Clientbox als relatiebeheer software
Clientbox is software opgebouwd in modules, de relatiebeheer module is daar één van. Andere modules zijn offertes, facturen, opdrachten en abonnementen. Je kiest alleen de modules die jij nodig hebt. Zo kan je heb je een compleet programma dat precies aansluit bij jouw behoeften. Wat je niet nodig hebt, daar betaal je ook niet voor. Ideaal!
Wil je Clientbox eens vrijblijvend proberen, met het relatiebeheerprogramma in het bijzonder? Neem dan contact met ons op!