Boekhouding, aangiftes, jaarrekeningen, salarisadministratie en rapportages van al je klanten. Het is al ingewikkeld genoeg. En dan wordt vaak voor alles nog een ander systeem gebruikt ook! Het kost vaak ontzettend veel tijd, levert oneindig veel frustratie op en bovendien vergroot het de kans op fouten. Gelukkig is er met Clientbox dé CRM software voor iedere accountant beschikbaar gekomen. Je hebt één omgeving om alle administratie te voeren, met externe koppeling is het vervolgens eenvoudig te koppelen aan boekhoudsoftware als Exact Online en Twinfield.
CRM software accountant
Het voordeel van één omgeving is natuurlijk dat je niet meer hoeft te schakelen. Wordt er een factuur verstuurd? Je kan alle klantgegevens, producten en diensten in hetzelfde systeem terugvinden. Inkoopfacturen zijn in een ogenblik in te voeren, bovendien kunnen ze direct gekoppeld worden aan de juiste grootboekrekening. Moet er verlof of verzuim worden verwerkt? Met de HRM-module ben je met een paar muisklikken klaar. Bovendien werk je volledig online, waardoor alle informatie en documentatie veilig staat opgeslagen en 24/7 bereikbaar is.
Koppel met een bestaand boekhoudpakket
Werk je al met bestaande CRM software als accountant? Dan is de kans groot dat je gebruik maakt van populaire systemen als Twinfield, Exact Online, Moneybird of SnelStart. Gelukkig zijn deze met een paar klikken op de knop te koppelen aan Clientbox. Je hoeft dus niet over te stappen of ingewikkelde migraties uit te voeren. Met de koppeling worden relaties, facturen, inkoopfacturen en openstaande posten automatisch geëxporteerd. Bovendien kan de koppeling ook importeren. Worden er bijvoorbeeld betalingen geregistreerd in het boekhoudpakket, dan worden deze automatisch afgeboekt in Clientbox.
Het grote voordeel van Clientbox als software voor jou als accountant is dat je één omgeving hebt, maar dat er ook een rechtstreekse koppeling is met deze boekhoudpakketten. Je hebt dus geen externe software of partijen nodig, wij schakelen rechtstreeks met partijen als Twinfield of Exact Online.
Toegang tot CRM software als accountant
Als accountant heb je vaak te maken met klanten die werkzaamheden, tot op zekere hoogte, zelf willen uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan het verwerken van betalingen, het inboeken van inkoopfacturen of het registreren van verlof en verzuim. Zeker jonge bedrijven willen steeds meer controle over hun eigen cijfers. Binnen Clientbox heb je als accountant altijd toegang tot de gewenste modules binnen de CRM software én kan je in overleg met je klant bepalen welke werkzaamheden zij zelf uitvoeren of juist uit handen worden gegeven.
Logboek
Als accountant weet je hoe belangrijk het is om inzicht en overzicht te hebben. Zeker wanneer je klant toegang heeft tot de CRM software is het goed om te kunnen zien wat er is gewijzigd. En vooral door wie. Clientbox heeft een slimme logboek functie, waardoor het precies inzichtelijk is welke acties zijn uitgevoerd. Relaties, facturen, offertes, opdrachten en inkoopfacturen kunnen worden aangemaakt, gewijzigd, gearchiveerd of verwijderd. Zo heb je altijd inzicht, ideaal!
Clientbox is dé CRM software voor iedere accountant
Clientbox maakt het werk voor een accountant een stuk efficiënter waardoor je meer tijd bespaart. De tools die voor jouw bedrijf waardevol zijn zorgen ervoor dat je deCR CRM software creëert die precies op maat is.
Benieuwd naar het gemak van CRM software voor accountants? Probeer Clientbox nu 14 dagen helemaal gratis en laat je overtuigen! Geloof ons, je wilt nooit meer terug.