Binnen een ZZP of MKB bedrijf heb je best wel wat verschillende bedrijfsprocessen; HRM, opdrachten, uren, abonnementen en natuurlijk je klanten bijhouden. Bij deze processen horen ook gegevens die vastgelegd moeten worden. Maar hoe kan je dit het beste doen? Wat ons betreft in een online systeem. Clientbox bijvoorbeeld, een bedrijfssoftware die precies aan jouw behoeften voldoet!
Bedrijfssoftware
Bedrijfsprocessen bijhouden
Als je al bedrijfssoftware gebruikt, snap je niet waarom je niet eerder bent overgestapt op een goed werkende bedrijfssoftware. Er zijn veel bedrijven die gebruik maken van bijvoorbeeld Word en Excel om hun administratie bij te houden. Dat werkt als je begint misschien goed, maar naarmate je klanten- en relatiebestand groeit, werkt dit steeds minder efficiënt. Misschien zit jij in hetzelfde schuitje als deze ondernemers, of maak je gebruik van meerdere online tools. Hoe je het ook doet, dat kan beter!
Bedrijfssoftware verbeteren
Hoe zou het zijn als je één systeem hebt waarin je al je administratieve zaken in kwijt kan? Een complete bedrijfssoftware, ontdek Clientbox! Clientbox is een bedrijfssoftware dat uit modules is opgebouwd. CRM, HRM, urenregistratie, offertes, facturen, opdrachten, abonnementen, tickets; dit is een greep uit de opties. Het voordeel is dat jij een software opbouwt welke precies aansluit bij de behoeften van jouw bedrijf. En heb je een team van collega’s om je heen? Dan beslis jij wie waar toegang tot heeft.
De mogelijkheden
Clientbox heeft veel verschillende mogelijkheden, daar kunnen we over blijven schrijven. Maar dat doen we niet, want je zit vast niet op een heel boekwerk te wachten. Heb je vragen over Clientbox voor jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op en we zullen je verder helpen met je vraag én overtuigen dat Clientbox precies is wat jij nodig hebt voor je bedrijf!