We zijn er nog niet, maar dat is oké

Mark Minnaard is mede-eigenaar van Conniption. Een bedrijf dat expert is in zakelijke telefonie.

Van het verzorgen van een vaste telefoonlijn voor de plaatselijke bakker op de hoek tot het verzorgen van de totale bereikbaarheid van grote bedrijven die van Nederland tot aan Brazilië opereren. Meedenken en toewerken naar het allerbeste resultaat is waar ze bij Conniption keer op keer voor gaan. Hoe toevallig, want laten we die manier van werken hier bij Clientbox ook enorm waarderen.

Neem ons eens mee naar het allereerste begin. Hoe kwam je bij Clientbox terecht?

‘’Dat is nu zo’n twee jaar geleden denk ik. Wij hadden op dat moment net onze groeistrategie ingezet wat ervoor zorgde dat het team werd uitgebreid, projecten groter werden en wij op zoek waren naar een tool die deze groei kon stimuleren in plaats van afremmen. We zagen een tool waar al onze processen in ondergebracht konden worden als oplossing en zijn daarom research gaan doen. Je maakt dan een lijstje met kanshebbers, streept er een paar af, daarna nog een paar en uiteindelijk blijven er twee over. Dat waren Teamleader en Clientbox.’’

En het werd de laatste.

‘’Klopt! Naast dat er twee goede, voor ons niet onbekende, Zeeuwse gasten tegenover ons zaten, is de keuze ook gemaakt op basis van de kansen die we bij Clientbox zagen. Omdat Clientbox nog minder ver was, konden we volledig meegroeien in de tool. Wij zagen onszelf als een stel proefkonijnen. Positief bedoeld. Zo zaten we in het begin elke 3 weken bij elkaar om te kijken naar waar het beter kon en moest. Liepen wij ergens tegenaan, dan werd er geluisterd en gebouwd aan een oplossing. En dat is eigenlijk nog steeds hoe het gaat. We zijn er nog niet, maar dat is oké. Dat wisten we van tevoren.’’

Welke functionaliteiten gebruiken jullie allemaal?

‘’Je kunt beter vragen welke niet, haha. Nee, wij hebben bijna het hele pakket. Offertes maken, klantbeheer, opdrachtbeheer, ticketbeheer. Het geeft ons niet alleen veel overzicht, maar ook inzicht.’’

Waaraan merk je dat?

‘’Wat wij vooral belangrijk vinden, is dat we onze klanten nu een extra stukje service kunnen bieden. Hoe vervelend is het wanneer je niet alle informatie zoals notities, gespreksverslagen en offertes op één plaats hebt en je door de hele organisatie op zoek moet naar losse stukjes informatie. Dat is helemaal niks. Doordat je in Clientbox alle contactmomenten en verslagen vastlegt, weet je precies wat Jantje of Pietje toen heeft gezegd en wat er is afgesproken. Dat werkt zoveel fijner voor de klant. Daarnaast hebben we al een aantal keer gezien dat we bijvoorbeeld voor garantiewerkzaamheden meer tijd kwijt zijn aan het ene product dan bij andere producten. Doordat je die gegevens hebt, kun je contact met de desbetreffende leverancier opnemen, dat aankaarten en er wat aan doen. Dat maakt dat je slimmer kan ondernemen.’’

Je mag één voordeel van Clientbox noemen. Welke is dat?

‘’Dat Clientbox modulair is opgebouwd waardoor het voor iedere ondernemer te gebruiken is. Het is alles in één, zorgt voor efficiëntie en er komen nog zoveel mooie dingen aan. Dit telt als één toch? 😉’’

Wil je net als Mark ook werken aan een oplossing op maat? Of ben je nieuwsgierig naar wat er standaard in Clientbox zit en wat je ermee kan? Vraag een gratis demo bij ons aan of start meteen je proefperiode van 14 dagen.

Hiernaast vind je nog meer verhalen van blije klanten

Bekijk alle klantverhalen
Domenique van den Berge
Tegelzetter
- Tegelzetter van den Berge
Nikki Ruyssenaars
Foodfotograaf
- Nikki Ruyssenaars Photography

Start jouw gratis
proefperiode van 14 dagen

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Liever eerst een rondleiding door Clientbox? Plan een demo

Vragen? Stuur ons een bericht