Clientbox
Kennisbank

Kennisbank

HRM

Wat is de functie van HRM?

Beheer zakelijke- en privégegevens van je medewerkers in de module HRM. Een medewerker krijgt toegang als jij een gebruikersaccount voor ze aanmaakt. Als een gebruikersaccount wordt aangemaakt bepaal jij welke modules en rechten deze medewerker krijgt. De voordelen van deze module zijn:

  • Gegevens: je hebt alle zakelijke- en privégegevens op één plek per medewerker, vooral handig bij ondernemingen met een groter personeelsbestand.
  • Rechten: je kunt medewerkers natuurlijk ook gebruik laten maken van Clientbox. Vanuit de module HRM kun je de rechten beheren per gebruiker en per module. Je kunt dus zelf bepalen welke gebruikers (medewerkers) gebruik maken van welke modules en zo de kosten je maakt beheren.
  • Notities: wanneer medewerkers actief zijn als gebruiker kun je notities, contactmomenten en gespreksverslagen aanmaken waar je gebruikers in kunt taggen. Ook kun je gebruikers op de hoogte stellen van notities door ze te delen, waardoor alle informatiestromen zo efficiënt mogelijk verlopen!