Clientbox

Klanten beheren

Beheer al je relatiegegevens op één plek. Registreer contactmomenten en documenteer gemaakte afspraken zodat jij of je collega’s altijd alles kunnen terugvinden.

Probeer nu gratis

Relatiebeheer software

Eén plek voor al je klantgegevens

Met CRM van Clientbox verzamel je alle data van debiteuren en crediteuren in één handig overzicht. Je hoeft niet meer te Googelen naar de contactgegevens van je relatie. Maak gebruik van meerdere adressen en banken en vind alle gerelateerde informatie uit andere modules terug in je relatiekaart.

De beschikbare gegevens gebruik je voor het maken van offertes en facturen, het beheren van opdrachten en abonnementen en het boeken van inkoopfacturen.

Probeer 14 dagen gratis!

Belangrijke functies in CRM

Leads, debiteuren en crediteuren als één relatie

Van naam tot website, je beheert al je relatiegegevens in één overzicht. In je relatieoverzicht vind je leads in een aparte lijst maar er is geen onderscheid in debiteuren en crediteuren. Een relatie bestaat in Clientbox slechts één keer en krijgt een kenmerk debiteur en/of crediteur. Iedere relatie heeft een relatienummer én een debiteur en/ of crediteurnummer.

Gebruik een persoon als particulier en/of contactpersoon

In Clientbox wordt onderscheid gemaakt tussen bedrijven en personen. Een persoon kan zowel een particuliere klant zijn als een contactpersoon van een bedrijf. Meneer D. Irecteur van Bedrijf Uno B.V. heeft ook een aandeel in Bedrijf Dos B.V. én hij is voorzitter van de plaatselijke tennisvereniging. Je koppelt en ontkoppelt D. Irecteur aan de verschillende bedrijven én de tennisvereniging, maar in Clientbox is dit één relatie met één relatienummer. Daarnaast is er per bedrijf een aparte functie, e-mail en telefoonnummer toe te voegen. Zo heb je altijd de juiste gegevens bij het juiste bedrijf, deze data is namelijk aan elkaar gekoppeld.

Post-, bezoek-, factuur- en/ of afleveradressen beheren

De basisgegevens zijn soms niet toereikend, dan wil je de vrijheid hebben om meerdere adressen toe te voegen. Je beheert per relaties post-, bezoek-, factuur en afleveradressen of maak gebruik van een postbus. Ieder adres kan ook een eigen e-mailadres en telefoonnummer hebben.

Maak gespreksverslagen en contactmomenten, koppel en deel ze met je collega's

Registreer contactmomenten, gespreksverslagen en notities en deel deze met je collega's. Je vindt de gemaakte afspraken altijd terug op het bedrijf en/of de contactpersoon en zo blijft iedereen up to date. Een telefoontje voor je collega die éven niet beschikbaar was? Maak een terugbelverzoek aan. Je collega ontvangt een mail en krijgt een melding in zijn of haar Clientbox omgeving.

Beheer voorkeuren en vind de data uit de verschillende modules op relatieniveau

In de relatiekaart vind je de data van alle modules in één overzicht en stel je per relatie je voorkeuren in. Je kunt voorkeuren instellen per module. Zo geef je bijvoorbeeld aan hoe lang de offerte voor deze relatie geldig is, of ze een afwijkende betaaltermijn hebben, of misschien wel in een afwijkende valuta gefactureerd moeten worden. Afhankelijk van de modules die je hebt geactiveerd vind je bijvoorbeeld alle offertes, opdrachten en acties van deze specifieke relatie in de relatiekaart. Al je relevante data, specifiek voor je relatie, in één overzicht.

Voorzie relaties van labels en maak eenvoudig een export

Stuur je met regelmaat een mailing, heb je adresgegevens nodig voor het printen van adreslabels of wil je bepaalde klanttypen groeperen? Dan maak je gebruik van labels. In het relatieoverzicht gebruik je ze als filter en maak je meteen een export van de relaties die voorzien zijn van dit label.

Ervaar het zelf, jouw eerste
14 dagen zijn helemaal gratis.

Meteen antwoord op al je vragen? Plan een demo

14 dagen gratis
Geen opzegtermijn
Geen betaalgegevens nodig