Ticketsysteem nu beschikbaar binnen Clientbox
Eerder schreven we al over de release van de ticketmodule, vandaag is het zover. De tickets zijn vanaf vandaag voor iedereen te gebruiken. Met deze release zijn we weer een stapje dichterbij een alles-in-één-oplossing.
Tickets
Met tickets kun je jouw leads en klanten de service bieden die ze verdienen en vanuit één centraal punt reageren. Iedere (aan)vraag die binnen komt kan door jou of één van je teamleden opgepakt worden én je ziet direct of dat al is gedaan én door wie. Kortom, functionaliteit die je in een ticketoplossing mag verwachten.
Voordeel
Het voordeel van de module binnen ons pakket is dat je deze direct aan je relaties kunt koppelen, waardoor je ook tickets onder je relaties terug kunt vinden. Een ticket kun je bijvoorbeeld ook koppelen aan een opdracht of een offerte, het ticket is dan vervolgens ook weer zichtbaar onder dat onderdeel.
Eén of meerdere inboxen
Je werkt binnen tickets met één of meerdere e-mailadressen (inboxen). Daarnaast kun je ervoor kiezen om te werken met een e-mail alias, een forward adres, of een fysieke box waar je de e-mails uit ophaalt. Het grote voordeel van deze laatste is dat je als team mails uit je persoonlijke inbox, zo in de gedeelde box kunt slepen en ze als ticket in Clientbox komen te staan. Ideaal!
Proberen
Je kunt de ticketmodule nu 14 dagen helemaal gratis proberen. Niet alleen nieuwe klanten, maar ook bestaande klanten kunnen de module gratis 14 dagen proberen.